ALGEMEEN:
Dit representatieve statige kantoorgebouw is per direct voor uw organisatie beschikbaar. Gelegen aan de Koninginnegracht zal dit gebouw garant staan voor een professionele zakelijke uitstraling voor uw organisatie en een comfortabele werkplek/werkomgeving voor uw werknemers. Niet alleen is dit kantoorgebouw op loopafstand van het Centraal Station Den Haag gelegen, maar ook alle plezierige voorzieningen zijn op loopafstand gesitueerd. Niet voor niets is de Koninginnegracht al decennialang dé locatie voor hoogwaardige zakelijke dienstverlening.
Ook internationale organisaties zoals diverse ambassades zijn in de directe omgeving gehuisvest.
ADRES EN POSTCODE:
Koninginnegracht 26, 2514 AB te Den Haag.
OPPERVLAKTE:
Het gebouw kent 4 bouwlagen. Door de gunstige afmetingen kunnen er desgewenst ca. 60 werkplekken worden ingericht waarbij ook nog voldoende ruimte is voor ontvangst-, vergader- en lunchfaciliteiten.
De verhuurbare vloeroppervlakte van circa 968 m² is als volgt verdeeld:
Begane grond : ca. 329,9 m² VVO
1e verdieping : ca. 217,9 m² VVO
2e verdieping : ca. 221,4 m² VVO
3e verdieping : ca. 198,5 m² VVO
Onder verhuurbaar vloeroppervlak (VVO) wordt verstaan:
het bruto vloeroppervlak (gemeten van glaslijn tot glaslijn en aan de binnenzijden van de buitenmuren), exclusief stijgpunten en technische ruimten, doch inclusief gangen, toiletten en dergelijke.
PARKEREN:
Op eigen terrein zijn 12 parkeerplaatsen voor verhuur beschikbaar. Het parkeerterrein is voorzien van beveiliging en de toegang geschiedt middels een op afstand bedienbaar elektrisch aangedreven toegangspoort. Tevens is er op het parkeerterrein de mogelijkheid om uw elektrische voertuig op te laden.
HUURPRIJS:
De huurprijs voor de kantoorruimte bedraagt € 250,- per m² per jaar, te vermeerderen met BTW.
De huurprijs voor de parkeerplaatsen bedraagt € 2.400,- per plaats per jaar, te vermeerderen met BTW.
BEREIKBAARHEID:
Openbaar vervoer:
Het gebouw is eenvoudig te bereiken. Vanaf Den Haag Centraal Station bereikt u met tramlijn 9 in enkele minuten de Koninginnegracht.
Eigen vervoer:
Het gebouw is met eigen vervoer uitstekend bereikbaar. Uitvalswegen zijn met enkele autominuten bereikbaar.
WIJZE VAN OPLEVERING:
Het kantoorgebouw zal volledig gerenoveerd, met een hoogwaardig turn-key opleveringsniveau worden opgeleverd en is o.a. uitgerust van de navolgende voorzieningen:
BESCHIKBAARHEID:
Het kantoorgebouw is per direct beschikbaar voor uw organisatie.
VOORSCHOT SERVICEKOSTEN:
Huurder heeft de mogelijkheid om zelf contracten af te sluiten met de desbetreffende nutsbedrijven.
Verder zijn er de navolgende servicekosten van toepassing, welke als vooruitbetaling verschuldigd zijn, op basis van jaarlijkse nacalculatie:
HUURTERMIJN:
Vanaf 5 (vijf) jaar met 5 (vijf) verlengingsjaren, daarna telkens 5 (vijf) optiejaren
ZEKERHEIDSSTELLING:
Bankgarantie, ter grootte van 3 (drie) maanden bruto huurverplichting.
HUURPRIJSAANPASSING:
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maand-prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-alle huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
HUURPRIJSBETALING:
Per kalenderkwartaal of kalendermaand vooruit.
BTW STATUS:
Verhuurder wenst te opteren voor een BTW belaste verhuur.
Bij een gebruiker die niet BTW-plichtig is, zal er een compensatie berekend worden ten gunste van verhuurder.
HUUROVEREENKOMST:
Huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7: 230 A BW conform het model door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) in januari 2015 vastgesteld, alsmede de daarbij behorende algemene bepalingen.
DISCLAIMER:
Bovenstaande informatie is met zorg samengesteld en uit betrouwbare bron afkomstig. Ten aanzien van de juistheid ervan kunnen wij echter geen aansprakelijkheid aanvaarden.
Vermelding van vloer- en overige oppervlakten zijn slechts indicatief en kunnen in werkelijkheid afwijken. Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatie niet als aanbieding of offerte mag worden beschouwd.